پایگاه انتقال خون
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سید عبدالله موسوی  فرماندار شهرستان آوج در جلسه ای که با حضور معاون سازمان انتقال  خون کشور و مدیر کل  استانی آن  در محل سالن جلسات فرمانداری  این شهرستان تشکیل گردید بیان کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت این پایگاه ۵ هزار متر مربع می باشد   که در قسمت  ورودی شمالی شهر آوج به  سازمان  انتقال خون برای ساخت واگذار گردید.

وی  با اشاره به اینکه  مقدمات  ثبت سند آن نیز آماده شده است  اظهار کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال پیشبینی شده است که  از محل اعتبارات ملی تامین هزینه خواهد شد  در این راستا  کلنگ زنی آن در دهه مبارک فجر سال جاری انجام خواهد گرفت که  طبق برنامه  زمان بندی  شده  در مدت ۵۴ ماه ساخته می شود.

موسوی در ادامه افزود: با افتتاح این پروژه ضمن اینکه گام بلندی در  پیشبرد نظام سلامت در استان برداشته می شود  فراورده های خونی  استان های شمال غرب که دغدغه مسئولان کشوری نیز است تامین خواهد شد و عاملی می شود که خون سریع تر در اختیار بیماران قرار گیرد.

فرماندار شهرستان آوج در پایان عنوان کرد:  به منظور رفاه حال مراجعین  یک محیط با نشاط و فضای سبز در کنار این پایگاه ساخته خواهد شد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 11 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی